Did u know?

image description
1. Jag vet en som har samma genuppsättning som mig?
2. Jag har inte varit utanför Europa
3. Det jag vill mest nu är att åka på skidsemester
4. Min häst är nog min bästa vän, förut ville jag bara sälja henne men sen lärde jag mig att uppskatta...
5. Jag har varit vegetarian sen den 1a januari 2012 ;)
6. Jag försöker tvinga mig själv att läsa böcker?
7. Jag ska gå och ringa Alicia nu :)
8. Jag hatar dressyr
9. Jag hade nästan inte godkänt i matte i typ mellanstadiet, men plötsligt blev allt jättelätt och jag fick VG?
Läskigt...
10. Under år 2011 har jag varit i Danmark, England och Nederländerna ;) världsvän tjej (not)
Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0