Inköpt

Halihallå!
Här kommer det jag har köpt i Jkpg/Kalmar.
Som ni märker har jag inget större modeintresse, utan lullar runt och köper det jag gillar, tantbutik eller inte.
Handen på hjärtat är jag allmänt känt för att inte kunna matcha, och jag är inte färgblind...
Har dock ett par vänner som ser till att jag inte ser hur udda ut som helst, heheheh ;).
Iphonebilder i vanlig ordning, hope u survive ;).
Grönt hööksschabrak, 265
Typ fint att träna i:P
Turkos "töntröja"  250
Den var skön juhhh...

Londontröja, ca 200, ser ut att vara bred som ett hus, men irl är den inte det
Concealer, för jag ser väääldigt trött ut när jag har kontaktlinser, den hjälper en smula, ca 110
Är du glad nu, MB?;)

//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes ! :)

2012-02-19 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0