Tänk er...

Sitter här och har ont i huvudet... åååh är inte på glatt humör idag.
Ett flertal gånger har jag tänkt "mhmm tänk dig en kladdig hamburgare... mhmhmhm,ghdsf,hn kyckling" osv. osv.
Och jag har lätt huvudvärk, jag hoppas att jag inbilar mig att jag har utvecklat något sorters köttabstinens... KÖTT! GIVE ME!
Det har gått tre dagar, och det känns lite konstigt att inte vräka i sig allt fett och allt annat detdär kött innerhåller... Jag kan ju heller inte äta mackor, för ost innerhåller en sorters kalvmage för er som inte visste det...
Blir yogurt och frukt istället, det är väl positivt antar jag :).
Åååh, lägger upp vad jag shoppat snart.

Sorry för att ha misshandlat det svenska språket!
//Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur svårt kan det vara flicka lilla.

Ät BÖNOR

2012-01-03 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0