Tävling

image description
Vill börja med att säga att jag vet att jag har misshandlat statistiken. Jag är ledsen, men blogg.se appen SUGER!
Hursomhelst, Nickolina gick jättefint! Vi var ur placering med några sekunder i "LD:n", men hon lyssnade jättebra, sprang fort och bjöd jättefint. I andra klassen bjöd hon också superduper, men jag red snett på en ganska bred oxer, det blev stopp helt enkelt. Tråkigt, men banan var faktiskt svår, det var många tvära svängar.
Ingen blev felfri på grunden faktiskt.
Sen skulle jag springa, men p.ga. förskylningen stoppade mig, det blev en promenad.
Poor me. Jag har ont överallt efter allt ridande, tycker synd om mig själv. Näh, jag ska faktiskt ha en mysig kväll nu...
//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0