Bra och dåliga bloggar

Hej!
Idag har jag pluggat, gjort falafel och planen är att det bli jogging senare under dagen. Jag har även satt ihop vad jag tycker om några bloggar

Alla bilder är sk print-screenar från deras bloggar - jag rekommenderar er att ni spanar in alla :D.
FOKIS:
Fokis blogg är gullig, det tycker nog de flesta - men uppdateringen är då och då ganska kass, och då och då så kan hennes fokiwande bli lite för mycket. Vem i hela världen köper ett mobilskal för 700 spänn?
Aja, man kan alltid drömma...
LÄNK HÄR
Blondinbella:
Många läser nog blondinbella av samma andledning som mig - hon är helt enkelt vettigare än måååånga andra i ideal, hur man blir framgångsrik och hur man motiverar sig efter mål.
Jag har följt sedan hon var 16-17åringen som sprang runt på någon julmarknad i Stockholm och hade en otroooligt pipig röst - till att vara mer eller mindre affärskvinna som kör en egen tidning.
Att hon har bra uppdatering och en app man kan följa henne är heller ingen minus.
Mött henne i Almedalen på ett event jag gick på med min kusin, och hon är faktiskt lika snäll som hon verkar på bloggen som i verkligheten :P.
LÄNK HÄR
Tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se
Jag som modell, foto Claras Kjellström
Min syster fick en D80 i julklapp.
Hon har också gått på fotokurser en längre tid och har börjat fota väldigt mycket manuellt.
Hon lägger ut sina bilder på sin blogg och vill väldigt gärna ha kommentarar från er fotointresserade.
Hennes blogg växer för varje dag, varför inte ta och kika in?
LÄNK HÄR
Min syster Ingrid bloggar för SVD inför sitt Vasalopp, där bloggar hon om träning och allt därimellan.
Hon bloggar även på en blogg för ingjörer på KTH.
LÄNK HÄR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0