Can i suggest that I need à rest?

Nu säger jag som det är. Jag är vääääärldens lataste elev och det är inget att vara stolt över, jag pluggar ksk 30 min ibland, jag får ända vg ändå känns det som. Det är så lätt att jag ibland skiter i det... Det är liksom så tråkigt! Och jag vet att måååånga är som jag.

Borde verkligen iiiinte sitta här och skriva det... Ibland tänker jag ååååh nu ska jag plugga, sen oj, jag vill jogga, se på tv, rida lite längre...
En attityd jag inte kommer kunna ha på natur!
Nu ska jag göra de där mvguppgifterna, tro mig. Har ju min einstiensyrra bredvid mig...

Blev lite lugn joggning idag. Rider nästa gång på torsdag. Nåväl, dags att plugga!
//Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0