Fy!

Jag har väl ingenting emot människor som snackar skit, det är väl mänskligt, antar jag
Hur många har inte sagt "jag hatar att miss X snackar skit," utan att reflextera över att de just i det ögonblicket gör det man precis säger att man hatar sig själv?
Nej, jag lägger inte ner någon större energi på att störa mig på personer som gör det.
Någon jag däremot hatar är personer som snackar skit när man hör, och samtidigt på ett sätt man inte kan försvara.
Det är bara så onödigt att lägga ner tid på att bara förstöra för en människa och i samtidigt ifrånta den rätten att försvara sig! Verkligen koncentera sig på att lägga ner möda på en sådan strategi...
Varför?
//Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0