Studiedag

Hej dudes!
Bloggesses funktion har verkligen lagt av nu, och då jag har ett ton med läxor har bloggen inte varit så prioriterad.

Idag har jag iallafall haft studiedag :D. Dagen började med att jag såg på klockan 0800, och hörde hur Clara låg i sängen och gottade sig.
Hursomhelst, när hon fick veta att hon började skolan om en kvart så fick hon lite fart på benen om ni förstår vad jag menar, så jag fick svårt att somna om, och åt frukost och tog på mig myskläder.
Sen pluggade jag i någon timme och städade rummet.
Sen stack jag och Felicia ut på fotopromenad, eller, vi ställde oss bredvid motorvägen på berget och gjorde några autodances.
Tyvärr vet jag inte hur man får upp dem på facebook :/.
Sen gjorde vi pizza, såg på början av när lamnen tystnar, och sen gick hon, och jag pluggade i några timmar till.
Sen joggade jag och syrran och nu väntar ytterligare plugg.
Jag tar lite bilder från syrrans fotoblogg, www.tusenett.blogg.se som kompensation :).
//Linnéa
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kim

Söt kanin!

2012-01-26 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0